Varukorgen

Du har inga produkter i varukorgen.

Köpvillkor

Våra köpvillkor

Öppet köp

Du har självklart alltid 14 dagars returrätt när du handlar hos oss.

Ändringar i din beställning

När du genomför en beställning skickas en beställningsbekräftelse till den e-postadress du uppgav i kassan. Om något är fel i din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart via e-post eller telefon.

Priser och fraktkostnad

Fraktkostnaden är 85 kronor per beställning. Beställer du för 500 kronor eller mer så får du fri frakt. Alla priser i vår webbshop för privatpersoner anges i svenska kronor och inkluderar moms på 12 procent.

Leverans och leveranstider

Alla paket skickas med Postnord MyPack och leveranstiden varierar beroende på arbetsbelastningen i chokladfabriken. Normalt tar det upp till ungefär en vecka innan din order kan skickas, men eftersom att vi tillverkar chokladen för hand och på beställning, kan det ibland dröja ytterligare någon dag. Beställningar som görs under helgtid, skickas så snart vi har möjlighet efter helgen.

Du kan också välja att hämta ut ditt paket här hos oss i Åre.

Om ditt paket är litet, levereras det till din postlåda. Är det större, så finns paketet normalt tillgängligt för hämtning på ditt närmaste utlämningsställe (Postnord) 1-3 arbetsdagar efter att paketet skickats från oss. Till vissa orter tar det 1-2 dagar ytterligare innan du får din leverans. Paket kan hämtas ut först efter avisering via sms eller brev. Du har möjlighet att spåra ditt paket med det kollinummer som vi skickar till dig.

Om du inte hämtat ut ditt paket

Om du inte hämtar ut det paket du har beställt, skickas det efter 14 dagar tillbaka till oss. Ej uthämtade paket räknas inte som upphävning av köpet.

Betalning

Vi erbjuder via Klarna betalning via faktura, kreditkort eller direktbetalning mot din bank. Observera att vi enbart har möjlighet att ta emot betalningar från svenska banker och inom Sverige. Vi har inte möjlighet att ta emot betalningar från utlandet.

Om du vill göra en reklamation

Är du missnöjd med något du beställt, meddela alltid en eventuell reklamation så snart som möjligt. Meddela oss via mejl eller telefon, berätta varför du inte godtar produkten så som den är och ange varför du anser att produkten är felaktig. Vi skickar därefter en förbetald returfraktsedel tillsammans med några enkla anvisningar till dig.

Vi delar kundinformation med Klarna

Vi samarbetar med Klarna när det gäller betalningar och som en del i det delar kunddata till Klarna. Uppgifterna används till sådant som fakturering och vid leverans av de produkter du beställt från oss. Vi är alltid måna om att inte lämna ut några onödiga eller särskilt känsliga personliga uppgifter till samarbetspartners.

Vår integritetspolicy

Läs mer vår integritetspolicy här.

Om cookies

Läs mer om cookies här.